duminică, 4 decembrie 2016

Bruxelles in cateva cuvinte...

           Bruxelles, ma chérie...


    Locuiesc aici de mai mult de un an si m-am gandit ca fiind primul meu articol sa va povestesc ceea ce imi place cel mai mult aici.



   Pentru inceput ceea ce pot spune ca ador este...clima. Da, clima. Ceea ce este cu adevarat " o aventura " , clima este mereu imprevizibila, nu stii cand e soare, iar atunci cand te astepti cel mai putin...ploua.



   Chiar exista paradisul...paradisul ciocolatei belgiene. Personal, nu sunt o fana (daca pot spune asa ) a ciocolatei, insa atunci cand trec pe langa un magazin de ciocolata ( si sunt peste tot ) , recunosc ca nu ma pot abtine din a-mi cumpara o bucatica de ciocolata.

  

  La gaufre, altfel cunoscuta sub numele de waffel sau vafa, este o vafa dulce, crocanta la exterior si in interior moale, gatita pe plita dubla. Le ador. Este un moment de placere din care ma opresc din orice pentru a-l savura.



   Exista si ceva ce eu personal urasc. Biciclisti...sunt atat de multi aici, practic sunt peste tot. Nu sunt niciodata atenti, nici la pietoni, nici la masini. 



   Oh! Si inca ceva...pe strazile din Bruxelles circula linistiti cei mai frumosi barbati ( dupa parerea mea). Politistii...mhm! Imi place sa spun ca aici e "fabrica de politisti frumosi". Aproape ca vreau sa comit o mica infractiune...glumesc! Sau nu... :))

   Si uite asa am ajuns la finalul articolului. Sper ca v-au placut pozele mele si ca, ori de cate ori veti avea o pofta nebuna de Bruxelles, veti reveni pe blog sa le vedeti. Poate, cine stie, v-am dat o idee de calatorie.
Va astept in articolul urmator cu ceea ce cred eu ca merita vizitat in Bruxelles. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu